Wyślij zapytanie

Zapisz się do newslettera

DEKO EKO > BLOG > EKO MARKETING > Think Blue
organiczna Tęcza mała3 damska/unisex S

organiczna Tęcza mała3 damska/unisex S

KOMPOZYCJA SZKLANA A19 29X19CM

KOMPOZYCJA SZKLANA A19 29X19CM

organiczna Tęcza mała2 damska/unisex S

organiczna Tęcza mała2 damska/unisex S

Lampa B&B biała ze złotem

Lampa B&B biała ze złotem

Wieszak słup telegraficzny

Wieszak słup telegraficzny

Mankietówki Golden

Mankietówki Golden

organiczna Tęcza mała1 damska/unisex S

organiczna Tęcza mała1 damska/unisex S

Szklanki z butelek po piwie HEINEKEN zestaw 6 sztuk

Szklanki z butelek po piwie HEINEKEN zestaw 6 sztuk

Think Blue

Think Blue

W styczniu pisałam o globalnej akcji Think Blue Volkswagena, która przykuła moją uwagę kreatywnym i ekologicznym podejściem do marketingu. W lipcu tego roku marka Volkswagen kontynuowała działania w trzech polskich miastach – być może z mniejszą pompą, ale na pewno równie niestandardowo i ekologicznie.

Na czym akcja polegała?

Miejskie skwery w Poznaniu, Gdańsku i Toruniu zakwitły na …niebiesko. Przy nich stanęły huśtawki zachęcające do “szukania inspiracji do proekologicznych działań” viagraonline-toptrusted.com oraz tablice z torebkami nasion niezapominajek, które można oderwać i zasiać, by wesprzeć kiełkowanie idei Think Blue. Akcja miła, sympatyczna i mocno angażująca mieszkańców – ba nawet całe rodziny z dziećmi. Czego chcieć https://genericcialis-rxtopstore.com/ więcej od reklamy?

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Niebieskie skwery to pierwszy element akcji promującej Think Blue – globalną ideę Volkswagena, odpowiadającą na pytanie jak połączyć produkcję samochodów cialis and blood thinners z odpowiedzialnością za środowisko i działaniami proekologicznymi.

Kolejnym etapem akcji będzie próba odzyskania dla potrzeb mieszkańców zaniedbanych miejsc, poprzez odtworzenie zieleni lub stworzenie „mebla miejskiego” ucieleśniającego ideę Think Blue i craigslist cialis skłaniającego do zachowań ekologicznych, nawiązywania relacji społecznych oraz prowokującego do aktywności. Ostateczna {reklama}forma „mebli” oraz lokalizacja w danym mieście wyłonione zostaną przez mieszkańców w głosowaniu na fanpage’u VW cialis online na portalu Facebook.

W ramach idei Think Blue Volkswagen organizuje także konkurs, w którym wyłoniony zostanie najoszczędniej jeżdżący kierowca na świecie. Najlepszy z cialis tablets price in india nich będzie reprezentował Polskę w światowym finale we wrześniu. O tyle fajny pomysł, że jednym z elementów towarzyszących wydarzeniu będzie nauka ekojazdy.

Akcje ciekawe, idea równie szczytna, pytanie tylko czy to jedynie marketing i dobry PR, czy faktycznie koncern jest na drodze do realnej zmiany swojego myślenia i metod produkcji ? Otóż okazuje się, żę marka Volkswagen w swoich samochodach od lat wykorzystuje ekologiczne rozwiązania zmniejszające zużycie paliwa i emisję CO2. Natomiast w ramach akcji „Think Blue. Factory” w zakładach marki na całym świecie do 2018 roku obniżone zostanie zużycie energii, wody, generowanie odpadów i viagra online emisji CO2 z produkcji o 25% na każdy wyprodukowany samochód. Postawiony przez centralę cel mają osiągnąć także polskie fabryki koncernu w Poznaniu i Polkowicach.

Chwała im za to i tym bardziej przyglądamy się kolejnym krokom tej marki.

Przeczytaj również
Leśne ślady natury w mieście – Green Advertising

Leśne ślady natury w mieście – Green Advertising

Żyjąc w pośpiechu w dużych miastach często zapominamy, że tuż za rogiem cialis drug coupon mamy piękne leśne tereny. Miejsca gdzie...

Siła sztuki ze śmieci

Siła sztuki ze śmieci

Najmniej widać co dzieje się pod wodą. Jednak na plażę woda „oddaje” to co bezkarnie zostało do morza wrzucone. Na szczęście organ...

Komentarze
Podziel się

copyright ©2019 dekoeko.pl