homeSuccess StoriesIkea retail polska
Drugie życie materiałów marketingowych

Informacje o
Projekcie


„Talent Week” to coroczne wydarzenie dla pracowników IKEA. Z tej okazji zostaliśmy poproszeni o przedstawienie koncepcji oraz wyprodukowanie produktów upcyklingowych z materiałów odpadowych powierzonych przez klienta. Ze zużytych tekstyliów (resztek poprodukcyjnych) stworzyliśmy praktyczne plecaki, zmieniliśmy katalogi IKEA w etui na telefony, bannery z wielkoformatowej siatki ze sklepu IKEA otrzymały drugie życie w postaci trwałych i oryginalnych pokrowców na laptopy.

Materiały
których użyliśmy


Czy pamiętasz legendarne niebieskie torby na zakupy IKEA? Tak, są to niektóre z materiałów, jakie wykorzystaliśmy wraz z banerami z siatki typu mesh, starymi tekstyliami oraz nieaktualnymi katalogami IKEA.

Efekt
Cyrkularności


Przeprowadziliśmy dokładną analizę odpadów IKEA, dzięki której nasz Klient zdobył wiedzę na temat potencjału upcyklingowego swoich strumieni odpadów oraz tego, jak można je wykorzystać na różnych polach w przyszłości - w działaniach marketingowych, edukacyjnych, sprzedażowych i społecznych. Ponadto opracowaliśmy i przygotowaliśmy nowe produkty upcyklingowe wykonane z nieaktualnych katalogów IKEA, które wręczono pracownikom jako prezenty, a także wykorzystano do działań edukacyjnych.

Dowiedz się
więcej